پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226104
برانکو: من حرف خاصي نزده‌ام که عليه من در کميته داوران نامه‌نگاري شود/باشگاه درمورد رضاييان تصميم مي گيرد
تاریخ انتشار : 1395/06/04 08:49:42
نمایش : 1530
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من از کادر بازيکنانم راضي هستم و نمي‌دانم به جاي چه کسي بايد رضاييان را بياوريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز تيمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمريناتي که داشتيم را به خوبي پياده کرديم و کارهايي که مي‌خواستيم توسط بازيکنان انجام شد و آنها حسابي دويدند. بعد از اين تمرينات پرفشار استراحت کوچکي به بازيکنان داديم. البته مشکل کوچکي با نوراللهي داريم که عضلاتش گرفتگي دارد.

سرمربي سرخپوشان در خصوص خستگي بازيکنان از تمرينات سنگين گفت: بازيکنان همه جاي دنيا شبيه هم هستند. آنها تلاش خود را مي‌کنند، اما در مورد ميزان تمرينات، کادرفني تصميم‌گيري مي‌کند. در حال حاضر نيمي از بازيکنان‌مان را به‌خاطر حضور در تيم ملي در اختيار نداريم. البته آنها بايد در اردوي ملي باشند، چون آنجا بيشتر به حضورشان نياز است. آنها بايد به تيم ملي کمک کنند.

برانکو در ادامه اعلام کرد، تيمش در روزهاي پيش رو و قبل از پيگيري مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور دو بازي دوستانه ديگر برگزار خواهد کرد.

وي در واکنش به ادامه حواشي در مورد مصاحبه‌اش پس از ديدار با سايپا در خصوص داوران خاطر نشان کرد: مگر من چه حرفي زدم که عليه من در کميته داوران نامه‌نگاري شده است؟ من گفتم اگر چيزي که به آن فکر مي‌کنم را بگويم، شش ماه محروم مي‌شوم. آيا حق ندارم فکر کنم؟ آدم‌ها فکر مي‌کنند ديگر. من حرف خاصي نزده‌ام و فکر نمي‌کنم اين اتفاقات ادامه‌دار باشد.

سرمربي کروات سرخپوشان در مورد موضع نهايي‌اش در خصوص رامين رضاييان گفت: موضع ما را ديگر همه از طريق سايت باشگاه ديده‌ايد. ديگر چرا سؤال مي‌پرسيد؟! اين موضوعي براي بحث کردن نيست. در واقع از اين جا به بعد،‌ ديگر مسئله موضع من هم مهم نيست. مهم‌ترين مسئله موضع و تصميم نهايي باشگاه است.

وي تصريح کرد: من از کادر بازيکنانم راضي هستم و نمي‌دانم به جاي چه کسي بايد رضاييان را بياوريم. با اين حال تصميم نهايي را مسئولان باشگاه مي‌گيرند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html